Koronawirus? To nie jedyny temat jakiego poszukują w mediach Polacy

07.04.2020

Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w stu procentach na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania, przeprowadzonego przez LoveBrands Relations - agencję zintegrowanej komunikacji strategicznej - wykazały, że 77 proc. Polaków oczekuje pojawiania się w mediach informacji niezwiązanych z COVID-19!

Temat koronawirusa jest ważny, jednak badanie LoveBrands Relations ukazało także istotny trend: 77 proc. respondentów przyznaje, że czuje się już znużona tematem koronawirusa i oczekuje innych informacji. Blisko 60 proc. ankietowanych twierdzi, że potrzebuje rozrywki. Niepewność nadchodzących dni powoduje, że szukamy również informacji gospodarczych (53,6 proc.). Szukamy sportu, porad i plotek o gwiazdach.

Pandemia wywołana koronawirusem spowodowała, że Polacy stali się większymi „konsumentami” mediów. Blisko 60 proc. przyznaje, że w ostatnich tygodniach zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów.

Podstawowym źródłem informacji wśród Polaków jest internet. Wzrost korzystania z tego medium do zdobywania informacji zadeklarowało 86 proc. Polaków. Na drugim miejscu znalazła się telewizja, z której korzysta 76 proc. respondentów.

Jakich informacji o koronawirusie poszukujemy?

73 proc. Polaków szuka informacji bieżących: o statystykach zachorowalności oraz zgonów, wiadomości ze świata i dotyczących czasu trwania pandemii.

Dla 56 proc. respondentów ważne są również informacje na temat sposobów zabezpieczania się przed zakażeniem koronawirusem. Tylko niecałe 4 proc. respondentów przyznaje, że nie szuka żadnych informacji na tematy związane z COVID-19.

Wiadomości dotyczące statystyk i prognoz związanych z pandemią są szczególne ważne dla osób do 24 roku życia. Dla osób w średnim wieku istotne są informacje dotyczące tarczy antykryzysowej, a osoby powyżej 50 roku życia bardziej niż inne grupy wiekowe szukają informacji na temat chorób wpływających na to, że jest się w grupie podwyższonego ryzyka.

Badanie przeprowadzono na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków po 18 roku życia N=1024.

Pozostałe artykuły
Kontakt

Chcemy, aby WMC było miejscem wsparcia dla tych wszystkich, którzy szukają medycznej usługi na najwyższym fachowym poziomie. Obiecujemy, że nikogo nie pozostawimy bez pomocy.

Szczególnie zadbamy o osoby bezradne i zagubione, które wobec problemu natury zdrowotnej (swojego lub swoich najbliższych) nie uzyskały dotychczas skutecznej pomocy medycznej.

We invite you to fanpage

  • facebook
  • twitter
  • google+
  • YouTube

Recepcja umawianie wizyt od pon. do piąt. 7.00 - 19.00 tel. 22 69 00 176; 608 006 106; 608 006 108

,
,
,
Szpital: 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę
Warsaw Medical Center Warszawskie Centrum Medyczne Sp.z o.o.
Puławska 488, 02-677, Warszawa , NIP: 113-27-28-590, REGON: 141454750, account number: 74 1020 1127 0000 1602 0370 2420

Dział kadr i księgowości

Anna Kazimierska

Dział farmacji

K. Garncarek

Recepcja

Recepcja umawianie wizyt

Lokalizacja

Osoby dojeżdżające samochodami mają do dyspozycji bezpłatny, monitorowany parking z dużą liczbą miejsc postojowych. Warsaw Medical Center nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe na terenie parkingu.

Napisz do nas

Napisz do nas
Masz problem zdrowotny? Napisz, pomożemy także Tobie.
Podaj imię i nazwisko
Podaj poprawny e-mail
Podaj treść wiadomości
Newsletter
Bądź na bieżąco, wiedza jest sprawdzonym przyjacielem Twojego zdrowia.
Podaj poprawny e-mail
Proszę wyrazić zgodę
Proszę wyrazić zgodę